30 sep. 2015

Om jag kunde delat på mig

Jobbar just nu på två ställen, så jag är lagom trött på kvällarna. Hade jag kunnat hade ena delen av mig jobbat och den andra hade legat i sängen. Några veckor till kommer det se ut så här sen kommer jag bara jobba på Mixxed. De första två dagarna är nu gjorda och jag hoppas jag lär mig fort och kommer in i det. Jag vill vara självgående och jobba, jobba jobba :) Ska försöka hinna med och uppdatera lite här också men jag har två hem dessutom som skötas, ett barn, en kille, en katt och en hund. Det går i ett :) Måste sova nu och försöka bli av med min förkylning. Precis som om jag har tid att vara sjuk just nu haha. Suck. 

Godnatt på er kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill säga mig nått. Lämna gärna en rad eller två and you make my day!

Kram på er! <3

Ps: Här inne är det en trevlig ton som gäller! :)