2 maj 2013

Vilken underbar dag!


 God morgon världen!

Att försöka somna om nu är lönlöst, det är så ljust i mitt sovrum att man kan nästan tro att jag sover utomhus, fniss! Jag tror inte att jag kan med ord beskriva hur mycket jag älskar denna tiden på året. Trots att det blir tidiga morgnar utan någon persienn (kanske dags att skaffa en..?) så gör det inget. Jag blir så pigg av all sol.

Idag har Filippa inskolning på det nya dagiset. Spännande. Hon ska leka med barnen har hon sagt :=) Kul för henne, att komma in i dagisrutinerna igen, få leka av sig och vara med på allt de gör. Klockan 10 ska vi vara där, så vi måste snart gå upp om vi ska hinna göra oss i ordning och gå bort till dagiset.

Kram!

//Mizs


((Visk* Fick precis ett samtal, mina nya köksluckor kommer idagm wiiiiie!!))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill säga mig nått. Lämna gärna en rad eller två and you make my day!

Kram på er! <3

Ps: Här inne är det en trevlig ton som gäller! :)