16 juni 2015

Shopping Tips!


Passade på att klicka hem lite nytt smink idag. Tog lite från märket NYX och tänkte testa det. Blev lite blandat och jag känner mig nöjd. Hoppas de håller måttet och att jag kanske får några nya favoriter. Alltid kul att testa nytt och
 få en WoW upplevelse!!! :=)
Nedan är tre produkter som är på väg hem till mig... spännande. Godnatt på er, ska upp och jobba imorgon bitti. Har varit ledig i fyra dagar nu och känner mig redan lat haha. Pusss!

För att komma till kampanjen och få 20 % rabatt på alla NYX produkter & titta på andra skönhetsprodukter klicka Hääär <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill säga mig nått. Lämna gärna en rad eller två and you make my day!

Kram på er! <3

Ps: Här inne är det en trevlig ton som gäller! :)