27 sep. 2015

Veckan avslutad

Idag har varit en händelserik dag men än är den inte slut. Har lite till att fixa med och sen sätter jag telen på Stör ej och somnar gott bredvid Buddah och Elza. Mannen är på jobbet och är inte hemma förrän imorgon bitti. Så runt halv sju får jag sällskap! En annan bra sak som hänt denna veckan är att jag fått ett annat jobb. Ska jobba kvar på mitt nuvarande en månad till typ och sen är jag bara på Mixxed. Det känns superkul och jag börjar redan på tisdag :) 

Dubbelt jobb i fyra veckor, men det ska jag fixa. Fått hem en del nya kläder också, ska visa er dom senare så fort jag är på hemmaplan. Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill säga mig nått. Lämna gärna en rad eller två and you make my day!

Kram på er! <3

Ps: Här inne är det en trevlig ton som gäller! :)